دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مجلس در دام فضای رسانه ای علیه وزیر صمت گرفتار نشود



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:


استیضاح وزیر صمت اعتماد مردم به دولت و مجلس را سلب خواهد کرد


تهران – ایرنا – عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر صمت را سبب سلب اعتماد مردم…


  •  مخالف استیضاح هستم/ به وزیر صمت فرصت بیشتری داده شود

    تهران – ایرنا – نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نباید در دام فضای رسانه‌ای علیه فاطمی امین گرفتار شود، گفت: مجلس باید با دعوت از فاطمی امین،مشکلات را بررسی و اصلاحات اساسی را پیشنهاد دهد و برای اجرای آن هم به وزیر فرصت دهد.


    علی جدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، درباره به جریان افتادن استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم با جراحی اقتصادی و اصلاح ارز ترجیحی، تصمیمات بزرگی در این بخش گرفت که منجر به ایجاد تکانه‌های اقتصادی در کشور شد.


    نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن افزود: ترکش‌های این شرایط به سمت وزیر صمت هدایت شد تا فکر کنیم با استیضاح فاطمی امین، مشکلات  این حوزه حل می‌شود که این رویکرد اشتباه است. در حالی که باید در شرایط فعلی مجلس و دولت با همکاری و هم‌فکری یکدیگر نظارت‌های کلان و برنامه ریزی منسجم برای حل مشکلات صنعت و معدن کشور انجام دهند.


    نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات بخش صنعت و معدن کشور تغییر زودهنگام وزرای وزارتخانه صنعت،‌ معدن و تجارت است. به عبارتی در سه سال گذشته، چهار وزیر برای این وزارتخانه انتخاب شدندکه این موضوع به سود مافیاهای این حوزه است تا وزیر نتواند برنامه‌های وزارتخانه را در زمان لازم اجرایی کند.


    مجلس نباید در دام فضای رسانه‌ای علیه فاطمی امین گرفتار شود


    وی با بیان اینکه مشکلات صنعت خودرو از زمان حضور فاطمی امین رو به کاهش است، عنوان کرد: مجلس نباید در دام فضای رسانه‌ای علیه فاطمی امین گرفتار شود بلکه باید با دعوت از وی ، مشکلات را بررسی و اصلاحات اساسی را پیشنهاد دهد و برای اجرای آن هم به وزیر فرصت دهد.


    جدی با اشاره به عدم ثبات مدیریتی در وزارت صمت یادآور شد: هر وزیری که می‌خواهد برنامه‌ای را به سرانجام برساند، وزیر جدیدی انتخاب می‌شود که این شرایط اجازه به ثمر رساندن اهداف و برنامه‌ها را در حوزه خودرو و دیگر حوزه‌های وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت به وزیر نمی‌دهد.


    نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن یادآور شد: حوزه خودرو بیش از ۴۰ سال است که با مشکلات عدیده‌ای در ارتباط است. ولی در مدت حضور ۱۰ ماه فاطمی امین این مشکلات قابل حل شدن نیست. به عبارتی حتی اگر فاطمی امین هم تغییر کند، ۶ ماه دیگر در همین نقطه فعلی هستیم. اما آیا در آن زمان پاسخی برای مردم خواهیم داشت؟




    آی‌پی شما:


  • مرورگر شما:


    آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *