دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

صدور روادید به صورت غیر حضوری در سفارت ایران در استکهلم ادامه

تهران – ایرنا – سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: به رغم رفع محدودیت های کرونایی خدمات مربوط به صدور روادید به صورت غیر حضوری در سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم ادامه دارد.


به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم در این اطلاعیه تصریح کرد: به رغم رفع محدودیت های کرونایی خدمات مربوط به صدور روادید به صورت غیر حضوری در سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم ادامه دارد.


این اطلاعیه می افزاید: به منظور اخذ روادید جمهوری اسلامی ایران، پس از مراجعه به سایت سفارت و تکمیل فرم مربوطه در سامانه E-visa مدارک درخواستی را به آدرس سفارت ارسال و بدون نیاز به مراجعه حضوری، در کوتاه ترین زمان ممکن روادید خود را از طریق پست دریافت کنید.


در این اطلاعیه آمده است: به دلیل ثبات شرایط امنیتی در ایران، آمار مربوط به صدور روادید در بخش کنسولی این سفارت افزایش چشمگیری داشته به نحوی که در خرداد ماه گذشته؛ تعداد ۲۹۵۷ روادید صادر شده است. آمار یادشده بالاترین میزان در تاریخ روابط دوجانبه ایران و سوئد محسوب می شود.


 این اطلاعیه می افزاید: شهروندان سوئدی همچون گذشته با اشتیاق و در امنیت کامل به رفت و آمد و سفر خود به ایران ادامه می دهند و تبلیغات منفی و ایران هراسی تاکنون اثر معکوس داشته است.


 در این اطلاعیه آمده است: توسعه زیرساخت ها و تامین شرایط مناسب برای خدمت رسانی به گردشگران، از دیگر دلایل استقبال از سفر به ایران بوده است.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *