دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

وضعیت نامه های مردمی سفر رییس جمهور به قم بررسی شد

قم-ایرنا- وضعیت نامه‌های مردمی سفر سال گذشته رییس جمهور به این استان با مدیرکل بازرسی، نظارت و کنترل عملکرد نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام مجید رضا فولادی در جریان سفر به قم، ضمن بازدید مرکز ارتباطات مردمی (سامد) استانداری قم و حضور در جلسه ای با حضور مدیران بانک های استان با بیان این که هیچ قصوری از بابت تاخیر در پاسخ به درخواست های مردمی به ویژه در سفر های استانی ریاست جمهوری از هیچ مقام و نهادی  پذیرفته نیست ،خاطر نشان کرد :  از ۸۳ هزار نامه ثبت شده در سفر  آیت الله رئیسی به  استان قم، قریب به۱۴ هزار مورد آن به بانک ها ی استان ارجاع شده است.


مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم همکاری بانک های استان برای پرداخت تسهیلات مصوب گفت: رسیدگی سریع ،دقیق و با رویکرد حل مساله به مطالبات عمومی مردم از وظایف دستگاههای اجرایی است .


وی ارتباط مستمر مراکز ارتباطات مردمی با شهروندان را در جهت رسیدن به عدالت و پاسخگویی شفاف ضروری دانست و گفت: نامه های مردمی در نهاد ریاست جمهوری در اولویت امور است و رسیدگی به آنها در ارزیابی عملکرد مدیران تاثیر مستقیم دارد.


آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور طی روزهای نهم و دهم دی ماه سال گذشته در قالب سیزدهمین سفر استانی به همراه شماری از اعضای هیات دولت در قم حضور یافت./



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *