دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رئیس جمهور دشت ورامین را به مقصد تهران ترک کرد

ورامین – ایرنا – آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه پس از سفر چندین ساعته به شهرستان‌های جنوب شرق تهران و با برگزاری جلسه شورای اداری، دشت ورامین را ترک کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رئیسی که روز شنبه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز به دشت ورامین سفر کرده بود، پس از چندین ساعت حضور در این منطقه از استان تهران و بازدید از طرح‌های نیمه تمام و شرکت در جلسه شورای اداری این سه شهرستان، با مصوباتی مهم، دشت ورامین را ترک کرد و به سفر خود پایان داد.
آیت الله رئیسی در سفر یکروزه به جنوب شرق تهران از پروژه مسکونی هزار واحدی سبحان قرچک، طرح قطار حومه‌ای ورامین- تهران و بیمارستان نیمه کاره شهرستان پیشوا بازدید کرد.
در جریان این سفر، رئیس جمهور در شهرک آژینه، یکی از مناطق محروم پیشوا حضور یافت و بدون واسطه با مردم دیدار و گفت وگو کرد.
آیت الله رئیسی سپس با حضور در مرقد مطهر امامزاده جعفر (ع) فرزند بلافصل امام هفتم شعیان، ضمن زیارت مضجع نورانی این امامزاده جلیل القدر، با تنی چند از زائران و مجاوران به گفت وگو پرداخت.
ارتقاء فرمانداری ورامین به فرمانداری ویژه، بررسی راهکار تاسیس ۲ استان در شرق و غرب تهران، تکمیل قطار حومه‌ای توسط شرکت مترو، تکمیل بیمارستان نیمه‌تمام پیشوا، واگذاری پروژه یکهزار و سه واحدی سبحان به نهضت ملی مسکن از مهمترین مصوبات این سفر است که در سخنان رئیس جمهور در جمع مردم این سه شهرستان بیان شد.
شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمیعت در جنوب‌شرق تهران واقع شده‌اند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *