دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رئیس جمهور خدمات ویژه به ساکنان شهرک آژینه پیشوا ارائه شود

پیشوا – ایرنا – آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی گفت: برخی از ساکنان شهرک آژینه پیشوا از مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد هستند که باید خدمات ویژه به آنها ارائه شود.


به گزارش ایرنا، رئیس جمهور روز شنبه در بازدید از شهرک آژینه پیشوا، اظهار داشت: ساکنان این شهرک آژینه پیشوا  از خدمات شهری محروم هستند و نبود خدمات شهری باعث شده که زندگی مردم با زحمت مواجه شود و در حال حاضر مشکلات جدی در حوزه خدمات شهری وجود دارد.


وی ادامه داد: برخی ساکنان شهرک آژینه پیشوا از مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد هستند که باید به آنها توجه ویژه بشود ، همه خانواده ها محترم هستند اما این خانواده ها احترام ویژه دارند و باید برای آنها  کار انجام شود.


رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای خدمات شهری تخصیص و وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات این شهرک دستور به اقدام بدهد و با برنامه ریزی  و زمان بندی از امروز که اواخر ماه خرداد است کار را شروع کنند که تا پایان سال جاری خدمات شهری برای تسهیل زندگی ساکنان اجرایی شود.


رئیسی تاکید کرد: وزیر راه و شهر سازی دستور به اجرای کار بدهد و استاندار و فرماندار پیگیر انجام امور باشند.


وی ادامه داد: از مسئولان انتظار انجام امور را داریم تا در بازدید بعدی دیگر شاهد این مشکلات نباشیم، تمام درخواستهای شخصی ساکنان که با نامه به ما اعلام شده پیگیری و با شماره تماس قید شده در نامه  برای بررسی مشکلات تماس گرفته می شود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *