دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تاکید کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص بر تغییر نگاه کلان به صندوق



دومین کشتی نفتکش ساخت ایران به سفارش ونزوئلا به این کشور تحویل شد


تهران – ایرنا – آیین تحویل دومین کشتی نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی…


  • ظرفیت‌ چشمگیر ترانزیتی ایران در خدمت حمل و نقل بین‌المللی کالا است

    تهران- ایرنا- اعضای کمیسیون اقتصادی مجمع بر تغییر نگاه کلان به صندوق توسعه ملی و استفاده از منابع آن در پیشرفت اقتصاد ملی تاکید کردند.


    به گزارش گروه سیاسی ایرنا، دومین جلسه بررسی نقش صندوق توسعه ملی در سیاست‌های کلی برنامه توسعه در کمیسیون اقتصاد کلان بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محسن رضایی و با حضور جمعی از اعضای مجمع برگزار شد.


    در این جلسه مهدی غضنفری مدیر عامل صندوق توسعه ملی ادامه گزارش وضعیت و آسیب شناسی فعالیت‌های این صندوق و برنامه پیشنهادی با موضوع مولدسازی دارایی‌های عمومی دولت و استفاده از دارایی های نامولد را برای تشکیل صندوق ثروت ملی ارائه کرد.

    همچنین میرمحمد صادقی عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی گزارشی از عملکرد ١٠ ساله این صندوق و راهبردهایی برای استفاده از تجربه صندوق‌های مشابه در جهان ارائه کرد.


    در ادامه گزارش مدیرعامل صندوق توسعه ملی و نقش آفرینی این صندوق در طول برنامه هفتم توسط دانش جعفری، احمدی نژاد، حجت الاسلام والمسلمین انصاری، ایروانی، میرسلیم، آقازاده و نبوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


    اعضای کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری بر اصلاح قوانین مدیریتی صندوق، تغییر نگاه کلان به صندوق توسعه ملی و استفاده از منابع آن در پیشرفت اقتصاد ملی تاکید کردند.



    آی‌پی شما:


  • مرورگر شما:


    آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *