دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رییس جمهور ارتقای کیفیت تولیدات کارخانه شهرکرد می تواند کشور

شهرکرد-ایرنا-رییس جمهور از مجتمع نساجی حجاب شهرکرد به عنوان بزرگترین کارخانه تولید پارچه چادر مشکی کشور بازدید کرد و گفت:اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، افزایش تولید و ارتقای کیفیت تولیدات این کارخانه می‌تواند کشور را از واردات پارچه چادر مشکی بی‌نیاز کند.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله   سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه از مجتمع نساجی حجاب شهرکرد به عنوان بزرگترین کارخانه تولید پارچه چادر مشکی کشور بازدید کرد.


رئیس جمهور در جریان بازدید از بخش‌های مختلف و در گفت و گو با کارگران، مهندسین و مدیران این واحد صنعتی، از زحمات و تلاش‌های آنان برای تولید انواع پارچه‌های با کیفیت چادر مشکی در طرح‌های متنوع قدردانی کرد و گفت: اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، افزایش تولید و ارتقای کیفیت تولیدات این کارخانه می‌تواند کشور را از واردات پارچه چادر مشکی بی‌نیاز کند.


این مجتمع نساجی در حال حاضر ظرفیت تولید ماهانه ۶۰۰ هزار مترمربع و سالانه ۱۰ میلیون مترمربع پارچه چادر مشکی در طرح‌های مختلف را دارد که در صورت تامین اعتبار و اجرای برنامه توسعه خود می‌تواند این ظرفیت را تا سالانه ۲۶ میلیون مترمربع افزایش دهد.


به گزارش ایرنا، رییس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری در نخستین بخش از برنامه‌های سفر به استان چهارمحال و بختیاری، علاوه بر بازدید هوایی از طرح‌های آبی استان، با توضیحات وزیر نیرو و استاندار چهارمحال و بختیاری از روند فعالیت آنها مطلع شد.


وی در ادامه با بازدید هوایی از مناطقی که در زلزله اندیکا خسارت دیده بود، به روستایی در یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق استان چهار محال و بختیاری به نام لبد در منطقه بازفت رفت و با مردم این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.


رییس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری از کشتارگاه صنعتی دام شهر جونقان فارسان دیدن کرد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات این واحد صنعتی صادر کرد.


آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر استانی به چهارمحال و بختیاری به شهر جونقان رفت و پس از بازدید از این طرح ، دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحد صنعتی صادر کرد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *