دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

عمران خان بار دیگر از تهدید به مرگ علیه خود در داخل و خارج پاکستان

تهران- ایرنا- «عمران‌خان» نخست وزیر برکنار شده پاکستان از تداوم تهدید علیه زندگی خود در داخل و خارج از کشور خبر داد و اعلام کرد که وی ویدئویی را آماده و اسامی تمامی توطئه گران را ضبط کرده است.


به گزارش شنبه شب ایرنا از رسانه‌های پاکستانی، عمران‌خان که در میان اجتماع هزاران نفر از هوادارانش در شهر “سیالکوت” واقع در شرق ایالت پنجاب سخنرانی می‌کرد، آنچه را که نهادهای قدرتمند پاکستان خواند، متهم به بی توجهی به فساد در کشور و سکوت در مقابل توطئه خارجی کرد.


وی اظهار کرد: نقشه قتل وی همچنان در دستور کار توطئه گران و این تهدید علیه وی در داخل و خارج پاکستان برقرار است.


عمران‌خان افزود: وی یک ویدئویی را ضبط و در محلی امن قرار داده است و هر زمان که زندگی وی در خطر افتاده و یا به قتل برسد، این ویدئو منتشر و اسم و عناوین تمامی افرادی که در توطئه خارجی و براندازی دولت وی نقش داشته‌اند، افشا خواهد شد.


نخست وزیر برکنار شده پاکستان گفت: وی کاری به سیاست‌ ندارد بلکه تحولات فعلی یک قیام مردمی است و ما این قیام را به یک انقلاب تبدیل خواهیم کرد.


وی با انتقاد شدید از نهادهای حسابرسی در پاکستان از جمله قوه قضائیه، دولت فعلی این‌ کشور از جمله نخست وزیر و فرزند وی که سروزیر ایالت پنجاب است را به اختلاس کلان و خیانت به کشور متهم کرد.


عمران‌خان خطاب به حامیان خود گفته است که آنان باید آماده باشند و هر زمان که اعلام شد به صورت دریایی از مردم به سمت اسلام‌آباد راهپیمایی خواهیم کرد.


عمران‌خان نخست وزیر سابق پاکستان ماه گذشته پس از رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس این کشور از مقام خود برکنار و پس از آن دولت جدید پاکستان تشکیل شد.


وی خواستار برگزاری فوری انتخاب زودهنگام در پاکستان است و هشدار داده که در صورت عدم پاسخگویی دولت فعلی به خواسته او، یک تظاهرات میلیونی مردمی به سمت اسلام‌آباد به راه خواهد انداخت.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *