دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

باید تیم آلومینیوم به جایگاه خود دست یابد

اراک – ایرنا – مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: باید این تیم تمرکز بیشتری داشته باشد تا به جایگاه واقعی خود دست یابد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، « وحید فاضلی» شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی مقابل صنعت نفت آبادان افزود: به هواداران و اعضای تیم این برد را تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه آنان را بتوانیم خوشحال کنیم و جایگاه تیم را ارتقا دهیم.


وی اظهار داشت: از عملکرد اعضای تیم در این رقابت رضایت حاصل شده و اعضای تیم بازی سختی را پشت سرگذاشتند و برنامه ریزی مسابقات به اعضای تیم فشار وارد کرده است.


مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اعضای تیم استراحت نکردند اما توانستند نتیجه خوبی در این رقابت کسب کنند به آنان دست مریزاد می گویم.


فاضلی افزود: لازم است راهکاری اندیشیده شود تا اعضای تیم هایی که رقابت نزدیک دارند استراحت داشته باشند تا بهتر بتوانند در مسابقات حضور داشته باشند.


وی اظهار داشت: تیم ما چهار برنامه برای زدن گل طراحی کرده بود که از ۲ برنامه به گل رسید.


مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم ما فینالیست جام حذفی است بنابراین تیم ها ما را آنالیز می کنند، بنابراین بچه های ما باید بعد از جام حذفی بازی بهتری داشته باشند.


فاضلی با تشکر از قضاوت داوران افزود: در برخی صحنه ها لازم بود دقت بیشتر در قضاوت صورت می‌گرفت اما در مجموع رضایت بخش بود. گل سالم بود و روی آن ایمان داریم و باید اجازه دارد داوران کار خود را انجام دهند.


وی درباره بازی آتی با استقلال اظهار داشت: باید ببینیم در این رقابت چه نفراتی وارد مستطیل سبز خواهند شد و برنامه چه بعدی خواهد داشت.


مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: مهمترین مسئله برای ما این است بچه ها ریکاوری شوند. فشاری زیاد به بچه ها وارد شده، تعداد بازیکنان ما کم است و به لحاظ کیفی با وجود نفرات ذخیره، مشکل داریم.


تیم آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر یک، صنعت نفت آبادان را در دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در خانه شکست داد.


 این رقابت شنبه شب ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاچیان برگزار شد.





آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *