دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مسوولان استانی با پایش مستمر از هرگونه احتکار و اختلال در توزیع


P style=”TEXT-ALIGN: justify”>به گزارش حوزه حوزه دولت ایرنا، محسن کوشش‌تبار در نشست کمیته‌های اقدام مشترک تنظیم بازار ملی و استانی که در وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح و بر ضرورت همراهی و هماهنگی بین معاونان اقتصادی و امنیتی استانداری‌ها در این زمینه تاکید کرد.


این نشست به منظور هماهنگی جهت اجرای بهینه طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن در استان‌ها و شفاف سازی نحوه اجرا و پاسخگویی به ابهامات موجود، برگزار شد.


سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور هم در این نشست بر ضرورت جلب همراهی و همدلی مردم و اقناع افکار عمومی برای حفظ آرامش جامعه در حین اجرای طرح، تاکید کرد.


در این نشست، معاونان هماهنگی امور اقتصادی و معاونان امنیتی استانداری‌ها، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌ها، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان‌ها، رئیسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و بسیج اصناف استان‌ها، حضور داشتند.


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، مدیر کل  عملیات پولی و اعتباری بانک مرکزی دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.


رئیس جمهور شب گذشته در پنجمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم درباره اقدامات دولت سیزدهم از جمله شفاف‌سازی در نظام اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه‌ها سخن گفت و به مردم اطمینان داد که به هیچ وجه اجازه گران شدن کالاها به ویژه بنزین، دارو و نان را نخواهد داد و در عین حال با هدف مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، مبلغ یارانه سه دهک پایین جامعه به ۴۰۰ هزار تومان در ماه و برای دهک‌های دیگر به ماهانه ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر افزایش یافت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *