دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رئیس جمهور سند تحول نقشه راه دولت برای تحول در همه عرصه هاست

تهران – ایرنا – رئیس جمهور سند تحول دولت را نقشه راه قوه مجریه دانست و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تلاش کرده‌ایم اقدامات‌مان در چارچوب یک نقشه راه انجام شود و کاملا قابل ارزیابی باشد.


به گزارش حوزه دولت ایرنا،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه هیات دولت، با تاکید بر اراده دولت سیزدهم بر تحول‌آفرینی در همه عرصه‌ها، خاطرنشان کرد: بنای ما از آغاز فعالیت این دولت بر این بوده که اقدمات‌مان در چارچوب یک برنامه جامع و نقشه راه انجام شود و روزمرگی‌ها بر اهداف کلان دولت، سایه نیندازد.


رئیسی سند تحول دولت را  کاربردی توصیف کرد و گفت: این سند با نگاهی کاملا کاربردی تنظیم شده و به هیچ عنوان یک سند کتابخانه‌ای نیست. در عین حال این سند به دلیل تطابق حداکثری با قوانین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، این قابلیت را دارد که مبنای تهیه و تنظیم برنامه پنج ساله توسعه هفتم قرار بگیرد.


رئیسی با اشاره به ماموریت معاونت حقوقی رئیس جمهور، برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت اجرای کامل سند، اظهار داشت: اراده دولت اجرای کامل این سند برای تحول‌آفرینی جدی در کشور است.


 رئیسی در عین حال سند تحول دولت را یک سند قابل ارتقا و اصلاح دانست و تاکید کرد: در جلساتی که این ایام با گروه‌های نخبگانی برگزار می‌شود، همه صاحب نظران در سخنان‌شان به سند تحول استناد می‌کنند و پیشنهادات خوبی هم برای ارتقای این سند ارائه می‌دهند.


 رئیسی در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر به فضائل شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اشاره و مهم‌ترین آداب و اعمال امشب را دعا برای فرج و ظهور امام عصر(عج) و کسب معرفت نسبت به اهل بیت(ع) عنوان کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *