دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جلوگیری از تکرار حوادث تروریستی در افغانستان نیازمند اتخاذ تدابیر

تهران – ایرنا – رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با محکوم کردن جنایات اخیر تروریست‌ها در افغانستان گفت: اتخاذ تدابیر عاجل و تمهیدات مناسب جدی و عملی حاکمیت برای بررسی و کشف علل و عوامل وقوع اینگونه فجایع و نیز شناسایی و مجازات قاطع جریان‌ها و عناصر پشت پرده ضروری است.


به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی ایرنا، سرلشکر محمد باقری با صدور پیامی جنایات اخیر جریانات تروریستی در افغانستان را محکوم و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.


در پیام سرلشکر باقری آمده است: تکرار حوادث تروریستی خونین از سوی تروریسم تکفیری و مزدوران اجیر شده رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا و سرویس‌های امنیتی وابسته به نظام سلطه و صهیونیزم جهانی در کشور برادر و دوست افغانستان هر روز منجر به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از مردم مظلوم و بی دفاع این کشور به ویژه زنان و کودکان می شود.


سرلشکر باقری افزود: این رویه نیازمند اتخاذ تدابیر عاجل و تمهیدات مناسب، جدی و عملی حاکمیت برای بررسی و کشف علل و عوامل وقوع اینگونه فجایع و نیز شناسایی و مجازات قاطع جریان‌ها و عناصری است که امنیت این سرزمین اسلامی از جمله مدارس، مساجد و اماکن مذهبی را همسو با راهبرد شیطانی کاخ سفید و دشمنان پیامبر اعظم (ص) هدف قرار داده‌اند.


سرلشکر باقری در این پیام خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه تعدادی از دانش آموزان افغانستانی در مرکز آموزشی “ممتاز” و دبیرستان ” عبدالرحیم شهید” شهر کابل را به ملت شریف و مسلمان افغانستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای مجروحان حادثه طلب سلامتی و شفای عاجل دارم.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *