دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

هرکجا مسئولان به شعار بسنده کردند موفق نبودیم

انزلی – ایرنا – رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هرکجا مسئولان بدون شعار به قرآن عمل کردند موفق بودیم، گفت: هرجا به شعار بسنده شد ما نتوانستیم به موفقیت برسیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور شامگاه پنجشنبه در مراسم محفل انسی با قرآن در مسجد رسول اکرم (ص) منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش امام رضا (ع)، اظهار داشت: اگر امروزه مشکلات و گرفتاری هایی وجود دارد، بخشی به دلیل سوء مدیریت و عمل نکردن به معارف الهی و انقلابی است.


وی ادامه داد: در قرآن از ماه مبارک رمضان به عنوان  ماه نزول قرآن نام برده شده است . قرآن آمد تا ما را به اوج و عرش ببرد چرا که هرکس که از نور معنویت قرآن بهره مند شد رشد می کند .


رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه برای قرآن سه رکن و وظیفه مهم عنوان شده که یکی از آنها قرائت و تلاوت قرآن است ، تاکید کرد : به برکت انقلاب اسلامی قرآنی که مهجور بود امروز در صحنه است و در تلاوت و سایر اضلاع و ارکانش سفره های قرآنی در این انقلاب پهن شد .


حجت الاسلام صنعت پور با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت : این روزها ، روزهای تقابل جهادی نیروهای جان برکف ارتش است و یکی از کارهای لازم در ماه رمضان انس با قرآن و تلاوت ویژه قرآن است که باید آن را بصورت ویژه دید .


هرکجا مسئولین به شعار بسنده کردند موفق نبودیم


فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین سالروز نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۴۸ هزار شهید ارتش در طول دفاع مقدس که با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، گفت: ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین نیروی دریایی ارتش و همه مسئولین شهرستان وجود دارد و نیروی دریایی از احترام و جایگاه خوبی بین مردم انزلی برخوردار است.


ناخدا یکم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت تصریح کرد : این دو عامل کمک خوبی برای انجام وظیفه خطیر سربازی ما در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) است.


وی تولید و انتشار ۲ نماهنگ حافظان دریا و سردار شهید سلیمانی، حضور در جشنواره تئاتر نداجا و کسب مقام اولی در رشته نویسندگی و کارگردانی، برگزاری هفت پویش کتابخوانی، اجرای مدرسه مهدویت برای اساتید قرآنی ، برگزاری ۷۰ کلاس قرآن در ماه مبارک رمضان همچنین کسب رتبه‌های تک رقمی در رشته‌های مختلف مسابقات قرآنی را بخشی از اقدامات فرهنگی و قرآنی صورت گرفته در ناوگان شمال اعلام کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *