دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رویکرد دولت سیزدهم توجه به ظرفیت های داخلی و مردمی است

تهران – ایرنا – نماینده مردم اسد اباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت انقلابی سیزدهم توجه به ظرفیت‌های داخلی و مردمی بودن است و تلاش دارد بدون واسطه مشکلات مردم را مشاهده، بررسی و در راستای حل آن اقدام کند.


کیومرث سرمدی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: پیام نوروزی رئیس جمهور از مسجد خرمشهر به ملت ایران اثبات کرد همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند ریل خدمتگزاری به مردم در دولت تغییر کرده و دولت جدید تلاش دارد تا به مردم خدمت کند.


سرمدی افزود: واقعیت این است که رویکرد دولت سیزدهم توجه به ظرفیت‌های داخلی و مردمی بودن است. دولت انقلابی تلاش دارد بدون واسطه مشکلات مردم را مشاهده، بررسی و در راستای حل آن اقدام کند.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: واقعیت این است که دولت در ایام نوروز هم تعطیل نبود و به عنوان مثال ما در روز دوم عید شاهد حضور معاون وزیر بهداشت در اسدآباد بودیم و معاون وزیر با حضور در شهرستان اسدآباد به پیگیری مسائل و مشکلات مردم پرداخت.


سرمدی تاکید کرد: انجام سفرهای استانی یکی از نقاط برجسته دولت سیزدهم است و باعث شده تا مردم مسوولان را در کنار خود احساس کنند و این مساله موجب امیدآفرینی در میان جامعه شده است.


وی افزود: برخلاف آنچه که گفته می‌شد که سفرهای استانی مشکلی را حل نمی‌کند، دیدیم که سفرهای استانی در حد یک بازدید نیست و پیش از انجام سفر کارگروه‌های تخصصی به منطقه اعزام می‌شوند و پس از سفر نیز پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات انجام می‌شود و برخی از مشکلات هم با این پیگیری‌ها حل شده است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *