دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رئیس جمهور برخورد و برکناری کسانی که برخلاف ضوابط عمل می کنند

تهران – ایرنا – رئیس جمهور با تاکید بر برخورد بهنگام و قاطع با تخلفات در دولت، اظهار داشت: از وظایف اصلی و جدی همه مسوولان جلوگیری از تخلف از قانون و مقررات است و برخورد و برکناری کسانی که برخلاف این ضوابط عمل می‌کنند، مطالبه عمومی است.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اهمیت تأمین کالاهای اساسی گفت: دولت در ماه‌های گذشته اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده و کمبودهای موجود را برطرف کرده است اما لازم است با تسهیل شرایط و مقررات همچنان برای تهیه اقلام مورد نیاز کشور اقدام شود و در این راستا همه دستگاه‌ها با جدیت موضوع را پیگیری کنند.


رئیس جمهور برضرورت پرداخت به موقع پول کشاورزانی که گندم و سایر محصولات خود را به دولت می‌فروشند تاکید کرد و اظهارداشت: این دولت باید دولت خوش حساب باشد و لازمه‌اش این است که مبلغ محصولی مانند گندم را که خریداری می‌کند بلافاصله به کشاورز پرداخت کند.





رئیسی با تاکید بر لزوم برخورد بهنگام و قاطع با تخلفات در حوزه دولت گفت: وقتی دولت ضابطه و مقرراتی تعیین و به مجریان ابلاغ می‌کند همه دستگاه‌ها موظف هستند از آن تبعیت کنند و از وظایف اصلی و جدی همه مسوولان این است که اجازه ندهند از قانون و مقررات تخلف صورت پذیرد ضمن آنکه برخورد و برکناری کسانی که برخلاف این ضوابط عمل می‌کنند، مطالبه عمومی است.


رئیسی در ادامه حمایت و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در رابطه با فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناورانه نباید به اقدامات شکلی و بی‌کیفیت بسنده شود و در این زمینه لازم است معاونت علمی و همه وزراء با دستور کار مشخص و با هماهنگی بین همه بخش‌های درون سازمانی و برون سازمانی از جمله جهاد دانشگاهی اقدامات فاخر و ارزشمندی را آغاز کنند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *