دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جهانبخش از میزبانی مشهد تشکر می کنم آماده سازی برای جام جهانی

مشهد-ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: از مردم مشهد و میزبانی خوب آنها ممنونم و امیدوارم در آینده بتوانیم در شهرهای دیگر نیز حضور داشته باشیم و ازحمایت دیگر هموطنان بهره ببریم.


علیرضا جهانبخش روز سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم ملی فوتبال لبنان در مشهد افزود: حضور تیم در شهر مقدس مشهد و تماشاگرانی که حضور داشتند اتفاق خیلی خوبی بود تا ما بتوانین این بازی را ببریم.


وی گفت: بازی در شهرهای دیگر از این لحاظ که همه شهرها بتوانند هنگام بردهای تیم ملی دراستادیم ها درکنار تیم ملی باشند قطعا خیلی خوب است.


بهترین بازیکن دیدار دو تیم ایران و لبنان در بازی امروز ادامه داد: از روز اول در مشهد امکاناتی که به ما دادند بسیار خوب بود و حضور در شهرهای دیگر خیلی حس قشنگی است.


جهانبخش گفت: این حسن خوب از شهر مقدس مشهد شروع شده و قطعا بچه ها خیلی خوشحال بودند که به حرم بروند، در کنار اینها امکانات خوب و استادیوم خیلی خوبی در اختیار ما بود.


وی ادامه داد: مسیر آماده سازی ما برای جام جهانی از همین امروز شروع می شود تا بتوانیم حضور قدرتمندانه ای در قطر داشته باشیم.


بازیکن تیم ملی افزود: امروز بازی خیلی خوبی بود و همه بازی را در کنترل داشتیم بویژه در نیمه دوم که موقعیتهای خوبی را ایجاد کردیم و تقریبا هیچ شانسی به حریف ندادیم.


جهانبخش ادامه داد: با توجه به بازی مقابل کره جنوبی، برای ما مهم بود تا دور مقدماتی را با برد تمام کنیم و خدا را شاکریم که امروز این اتفاق با همدلی بازیکنان روی داد.


جهانبخش گفت: جای همه بچه هایی که کنار ما نبودند مثل کریم انصاری فرد، مهدی طارمی، شجاع خلیل زاده و سامان قدوس خالی است، همه بازیکنان چه بعد و چه قبل بازی به یاد آنها بودیم و امیدوارم در اردوی بعدی، تیم کامل باشد تا با تمام قوا به جام جهانی برویم.


وی همچنین گفت: امیداریم حضور بانوان در ورزشگاه ها در بازیهای آینده و دوستانه تیم ملی اتفاق بیفتد.


در آخرین دور رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر امروز تیم ملی ایران توانست لبنان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *