دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جلسه تمرینی تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام

مشهد-ایرنا- تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان روز دوشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و پیش از دیدار دو تیم در روز سه شنبه جلسات رسمی تمرین خود را برگزار کردند.


به گزارش ایرنا، ابتدا تیم ملی لبنان به مدت یکساعت تمرین خود را انجام داد و سپس تیم ملی ایران در چمن ورزشگاه امام رضا(ع) به تمرین پرداخت.


در حاشیه تمرین تیم ملی، خداداد عزیزی اسطوره فوتبال ایران و خراسان و همچنین حسین بادامکی رئیس هیات فوتبال مشهد با حضور در زمین با تعدادی از بازیکنان به گفتگو پرداختند.


جلسه تمرینی تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد


در کنار گفت وگو اسکوچیچ با بازیکنان، شوخی و خوش وبش خداداد عزیزی با حمید استیلی، سرپرست تیم‌ملی، از حاشیه های این جلسه تمرینی بود.


در نهایت افرادی که فاقد مجوز حضور در زمین بازی بودند با تذکر نمایندگان ای اف سی مجبور به ترک زمین شدند.


تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه و تیم ملی لبنان و داوران و ناظران ای اف سی روز شنبه وارد مشهد شدند، تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، فردا سه‌شنبه نهم فروردین ماه ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان می روند.


در جدول گروه A رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال، صعود تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده و تیم ملی امارات در رده سوم و یکی از مدعیان حضور در دیدار پلی‌آف است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *