دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پیام نوروزی رییس مجلس به همتایان در کشورهای حوزه تمدنی نوروز

تهران – ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز شامل تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت گفت.


به گزارش ایرنا، دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز شامل تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت گفت.


متن پیام به شرح ذیل میباشد:


سلام علیکم؛
مایلم فرا رسیدن فصل بهار و جشن باستانی نوروز را به جنابعالی و همکاران محترمتان در پارلمان صمیمانه تبریک و شادباش گویم.


بهار آغاز زایش دوباره طبیعت، فصل شکوفایی، تازگی و طراوت است. عید نوروز به عنوان یادگار فرهنگی غنی و کهن، نمادِ دوستی، مهرورزی و همدلی می‎باشد. امید است سال پیش‌‎رو؛ برای همه ملت‎ها سالی سرشار از صلح، آرامش و امنیت پایدار باشد.


عالیجناب؛ جهان امروز بیش از هر زمانی به گفتگو، همکاری و تعامل میان ملت‎ها و نخبگان جوامع گوناگون نیاز دارد. در این میان تقویت مراودات میان پارلمان‎ها به عنوان نمایندگان ملت‎ها نقش بسزایی در ایجاد صلح و آرامش و ثبات پایدار در جهان معاصر دارد.


با اغتنام از فرصت، بر آمادگی مجلس شورای اسلامی برای ارتقاء سطح مناسبات دوستانه فیمابین تأکید می‎نمایم.


در پایان برای جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان سربلندی، بهروزی روز افزون و برای مردم کشورتان سالی همراه با برکت و پیشرفت آرزومندم.


محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *