دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

گفت و گوی رو در رو خزعلی با زنان مسلمان آمریکا

نیویورک – ایرنا- انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با جمعی از بانوان مسلمان ساکن آمریکا با موضوع “زنان مسلمان و چالشها در جوامع غربی” دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک با جمعی از بانوان مسلمان آمریکا در محل نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.


معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده  با تبریک ایام مبارک شعبان، یکی از مهمترین آسیب های عصر حاضر را متوجه جوانان، ارتباط زوجین با یکدیگر و رابطه والدین و فرزندان برشمرد و اظهار داشت فضای ناسالم رسانه‌های اجتماعی و جنگ های تبلیغاتی دشمن علیه خانواده‌های مسلمانان در ایجاد این مشکلات نقش داشته و بهمین دلیل مقابله با این رویکرد، نیازمند تعامل و هم افزایی است.


خزعلی همچنین با اشاره به تاثیر منفی فضای مجازی بر تغییر هویت جوانان، بر ضرورت تربیت فرزندان آگاه و قوی و تهیه محتواهای جذاب و بهره گیری از  رسانه ها و فضای مجازی برای مقابله با این معضل تاکید کرد.


معاون رئیس جمهوری گفت مسلمانان باید در همفکری جمعی و تضارب آرا، به راهکارهایی برای جلوگیری از رواج بدعت‌های امروزی در امر ازدواج دست یابند.


زنان مسلمان ساکن آمریکا نیز در این نشست به شرح فعالیت های خود و مشکلاتی که با آن در جامعه غربی مواجه هستند، اشاره کردند.


آنها خواستار تسهیل تردد و ارائه روادید به مسلمانان آمریکایی برای سفر به ایران، تولید محتوای ارزشی و دینی مناسب جهت بهره‌برداری در روند تربیتی کودکان مسلمان آمریکا و فراهم شدن امکان تحصیل مجازی در برخی دانشگاه های ایران شدند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *