دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کشورهای منطقه به طناب پوسیده رژیم صهیونیستی دل نبندند

تهران – ایرنا – نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه‌ جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق از کشورهای منطقه خواست به طناب پوسیده این رژیم دل نبندند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، احمدحسین فلاحی در نشست علنی روز سه‌شنبه( ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با تبریک اعیاد شعبانیه، اقدام اخیر عربستان سعودی در اعدام ۸۱ مسلمان را محکوم و تصریح کرد: از علمای شیعه خواستاریم تا با محکومیت این اقدام ددمنشانه موجب حرکت آزادگان عالم شده تا حرمین شریفین از شر آل سعود آزاد شود.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه مصوبات امروز مجلس اولویت‌های زندگی مردم نبود، گفت: کشور امروز با مشکلات عدیده معیشتی مواجهیم که باید دولت و مجلس به این مسائل بپردازند. چرا که متاسفانه عده‌ای افراد فرصت طلب با به بازی گرفتن معیشت مردم، از نبود نظارت در آستانه عید نوروز سوءاستفاده می‌کنند.


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: کشورهایی که در منطقه به رژیم صهیونیستی پایگاه‌های جاسوسی یا لانه مخفی می دهند، بدانند که چنانچه در این پایگاه‌ها اقدامی خلاف امنیت نظام اسلامی صورت گیرد، امنیت آنها به خطر خواهد افتاد، لذا این رژیم کودک کش باید بدانند که امنیت در منطقه ندارند. کشورهای منطقه هم به طناب پوسیده رژیم صهیونیستی دل نبندند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *