دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مخبر بر اتمام طرح های نیمه تمام استانی تاکید کرد

تهران – ایرنا – معاون اول رئیس جمهور در جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان خراسان رضوی بر اتمام و تکمیل طرح‌های نیمه تمام استانی تاکید کرد.


به گزارش حوزه دولت ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهور،  جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان خراسان رضوی روز سه‌شنبه به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر اتمام و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان تاکید شد.


در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، نیرو و فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استاندار خراسان رضوی و مسوولان دستگاه‌های مربوطه حضور داشتند، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف بحث، بررسی و تصویب شد.


همچنین در این جلسه درخصوص تخصیص اعتبارات لازم برای طرح‌های مرتبط با حوزه دانشگاهی، گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی، خانواده‌های شهدا و جانبازان، زیرساختی و پارک‌های علم و فناوری استان خراسان رضوی به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تصمیم‌گیری شد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *