دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سفیر ایران در تاجیکستان خطاب به دختران فوتبالیست برای اهتزاز

تهران- ایرنا- سفیر ایران در تاجیکستان در دیدار با اعضای تیم فوتبال دختران گفت: در بازی فردا قرقیزستان را دست کم نگیرید و با تمام قدرت به مصاف حریف خود بروید. با پشتکار برای به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


به گزارش ایرنا، دوشنبه شب کاروان تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال میهمان سفارت ایران در تاجیکستان بود تا ساعاتی را با سفیر ایران در شهر دوشنبه به دیدار و گفتگو بپردازدند.


در ابتدا مریم عرب مدیر تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در مدت حضور تیم در شهر دوشنبه و کسب پیروزی برابر ازبکستان و تاجیکستان ارائه و از حمایت‌ها و پشتیبانی سفیر ایران تقدیر و تشکر کرد.


در ادامه این دیدار صمیمانه، محمد تقی صبوری سفیر ایران در تاجیکستان گفت: روز جوان را به شما دختران پرتلاش ایران تبریک می گویم. از شما می خواهم که همواره توکل بر خدا را فراموش نکرده و مطمئن باشید خداوند متعال در هر سختی و شرایطی در کنار شما عزیزان خواهد بود.


وی ادامه داد: شما به عنوان نسل جدید قطعا از لحاظ علم، دانش و سواد بسیار جلو هستید و ما نیز از لحاظ تجربه از شما عزایزان جلوتر هستیم. برای سپری کردن راه طولانی که پیش روی دارید باید از تجربیات بزرگان و مربیان خود استفاده کرده و دچار غرور نشوید.


سفیر ایران در تاجیکستان عنوان کرد: احترام به پیشکسوت، ارتباط با خداوند، توسل را از یاد نبرید و بدانید با حفظ احترام می‌توانید موفق و موید باشید. در آستانه میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) هستیم و انشالله به حق این روز عزیز، سربلند باشیم.


وی افزود: هزاران بازیکن در این کره زمین هستند که بازی می کنند چه بسا که بهتر یا پایین تر از شما باشند اما تعدادی از آنها موفق هستند. بدون شک با تلاش و پشتکار به هدفشان رسیده اند. از شما می خواهم که همواره با احترام گذاشتن و گذشت مسیر موفقیت را سپری کنید. از غرور کاذب دوری کنید و همواره با تلاش، سعی کنید موفق باشید. همیشه کمک کنید تا تیم ایران موفق باشد. بازی فردا برابر قرقیزستان را دست کم نگیرید و با تمام قدرت به مصاف حریف خود بروید و پیروز میدان باشید.


در این دیدار سفیر ایران در تاجیکستان از بازیکنان خواست با پشتکار برای به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


صبوری گفت: شما سفیران ایران در کشور تاجیکستان هستید و پیگیر نتایج شما در تورنمنت کافا هستم. نتایج نشان می دهد که موفق بوده اید و امیدوارم در بازی فردا نیز پیروز شده و باعث شادی میلیون ها ایرانی شوید. احترام به پدر و مادر را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهید چرا که دعای خیر آنها باعث می شود تا همیشه موفق شوید.


در پایان مریم آزمون، سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال اظهار داشت: با ترکیبی از بازیکنان جوان و نوجوان به این تورنمنت آمدیم. تلاش شبانه روزی مدیر تیم در کنار کادر پزشکی و کادر فنی باعث شد تا دو بازی خوب و سنگین را پشت سر بگذاریم. در بازی اول اتفاق بزرگی رخ داد و ازبک‌ها را با تلاش فراوان بردیم.


وی ادامه داد: بازی برابر تاجیکستان در بارش شدید باران انجام شد که خوشبختانه دختران یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتند. بدون شک فردا یک بازی تیمی و باکیفیت بالا از بازیکنان خواهیم دید. اکنون وقت آن رسیده که نگاه ها به تیم فوتبال دختران در هر رده سنی تغییر کند و بتوانیم با فاصله گرفتن از تیم های مرکزی، فوتبال بانوان را ارتقا دهیم. با تلاش دیدار حساس مقابل قرقیزستان را پشت سر خواهیم گذاشت و امیدوارم کاپ قهرمانی را با خود به ایران عزیز ببریم.


ایران در تورنمت کافا با ۶ امتیاز و ۱۲ گل زده و بدون گل خورده بالاتر از قرقیزستان ۴ امتیازی در صدرجدول قرار دارد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *