دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

استانداران برای ایمنی سفرها و جلوگیری از شیوع کرونا در نوروز

تهران – ایرنا – وزیر کشور کاهش حوادث جاده‌ای، ایمنی سفرها و جلوگیری از افزایش شیوع کرونا را از اولویت‌های برنامه‌ریزی استانداران در ایام نوروز برشمرد و بر استفاده از همه ظرفیت در این زمینه تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، احمد وحیدی دوشنبه شب در نشست مشترک با استانداران کشور که با دستور کار سفرهای نوروزی و کنترل حوادث جاده‌ای برگزار شد، یکی از نگرانی‌های اصلی رئیس جمهوری را حوادث جاده‌ای دانست و گفت: باید با همه ظرفیت و اتخاذ ابزارهای کنترلی بتوانیم تلفات جاده‌ای را در سفرهای نوروزی به حداقل ممکن برسانیم.


وزیر کشور ادامه داد: طبق گزارش‌ها، امسال حجم تردد بالایی را در تعطیلات نوروز شاهد خواهیم بود و برای همین، استانداران باید کاهش حوادث  جاده‌ای را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار داشته‌ باشند.


وحیدی افزود: مراقبت‌های بهداشتی در سفرهای نوروزی باید مورد توجه باشد و نباید زمینه و شرایط برای افزایش بیماری کرونا فراهم شود.


وی با تاکید بر اینکه کاهش حوادث جاده‌ای باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: برای این کار استانداران و فرمانداران و سایر مقامات استانی باید در وسط میدان باشند.


وزیر کشور درباره تغییر فرمانداران هم از استانداران خواست در اجرای دستور رییس جمهور در موعد مقرر روند انتخاب فرمانداران را به اتمام برسانند.


تشکیل شبکه جوانان انقلابی در استان‌ها برای کادرسازی، دیگر درخواست وزیر کشور از استانداران بود و با یادآوری بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد از ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف استفاده شود.


وزیر کشور در ادامه این نشست بر کنترل قیمت ها به ویژه در ایام نوروز تاکید کرد و از استانداران خواست با اختیاراتی که دارند و در قالب تدابیر محلی، بازار را ساماندهی کنند.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *