دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مطهری برای استقلال سه امتیاز مهم است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: باید در هر بازی سه امتیازات را کسب کنیم و باهوش به میدان برویم، برای ما برد از هر چیز دیگری مهم‌تر است.


به گزارش ایرنا، «ارسلان مطهری» پس از پایان بازی استقلال و صنعت نفت آبادان که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید،در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من درباره اینکه چرا کم بازی نمی‌کنم قبلا حرف زده‌ام و من نباید به این پرسش پاسخ دهم و نظر کادر فنی است.


وی افزود: من هر وقت که باز می‌کنم تلاش می‌کنم  بهترین کیفیت را از خودم به نمایش بگذارم چرا که می‌دانم هواداران به دنبال این هستند از نمایش ما خوشحالی کنند.


بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: باید در هر بازی سه امتیازات را کسب کنیم و باهوش به میدان برویم، برای ما برد از هر چیز دیگری مهم‌تر است.


مطهری در پاسخ به این پرسش که در شهرآورد شادی خاص خود را انجام می‌دهد یا خیر؟ گفت: تلاشم را می‌کنم که اگر به زمین رفتم خوب بازی کنم. دربی مهم است و برای ما خیلی اهمیت دارد.


تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌و دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست داده و خود را برای شهرآورد هفته آتی مهیا کند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *