دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پیشرفت های نیروی هوایی هیچگاه متوقف نشده است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشرفت‌های نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه متوقف نشده است، بلکه کارکنان این نیرو با عزمی مضاعف و با روحیه‌ای انقلابی و جهادی تا به امروز دستاوردهای بسیاری را برای کشور به دست آورده‌اند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در شورای عالی فرماندهان این نیرو که با حضور جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان نهاجا برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه با اشاره به رشد و پیشرفت نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما در نیروی هوایی به دنبال حرکت به سمت نوآوری و پیشرفت روزافزون هستیم که بی شک با وجود جوانانی متخصص و متعهد این اهداف دست یافتنی است.


امیر سرتیپ واحدی افزود: امروز وظیفه، حفاظت و صیانت از میهن عزیزمان ایران است. بی‌شک این هدف والا و الهی نیاز به پشتکار و کار جهادی دارد. آنچه ما پیش روی خود داریم و تنها به آن فکر می‌کنیم، پیشرفت و ترقی کشور عزیزمان ایران به‌ خصوص در صنعت هوایی است. در این راه جوانانی متعهد و متخصص در نیروی هوایی الهی با گام‌هایی استوار آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند.


وی تصریح کرد: پیشرفت‌های نیروی هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه متوقف نشده است، بلکه کارکنان این نیرو با عزمی مضاعف و با روحیه‌ای انقلابی و جهادی تا به امروز دستاوردهای بسیاری را برای کشور به دست آورده‌اند. از این رو با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حرکت به سمت جهاد تبیین و با توجه به اهتمام ویژه نسبت به این موضوع، وظیفه ما تبیین دستاوردها و عملکرد این نیرو در تمامی حوزه هاست. همانگونه که نیروی هوایی یکی از اولین‌ها در تمامی حوزه بوده، در این حوزه نیز باید نقش خود را به خوبی ادا کند و جهاد تبیین را یکی از اولویت های خود بداند.


امیر سرتیپ واحدی خاطرنشان کرد: ما در نیروی هوایی بر این باور هستیم که شروع کار این نیرو از ۱۹ بهمن ماه همزمان با بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) است و کارکنان این نیرو با عزمی راسخ و روحیه‌ای بالا نسبت به سال‌های گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.


وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به‌ خصوص شهیدان سانحه هوایی تبریز اظهار کرد: شهدا طلایه داران انقلاب اسلامی هستند که با غیرتی مثال زدنی در برابر متجاوزین و استکبار جهانی ایستادند تا آزاده باشند. بی‌شک امنیت و آرامش امروزمان را مدیون چنین انسان‌های پاک سرشت هستیم.


حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز ضمن تبریک ایام شعبانیه و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی در سانحه هوایی تبریز اظهار کرد: ما در نیرویی مشغول به خدمت هستیم که صداقت و راستی مبنا و شاخصه اصلی این نیرو است. نیرویی که ملقب به نیروی هوایی الهی است و وظیفه ما امانت داری، حفظ و ارتقای ارزش‌های این نیرو است.


رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره جهاد تبیین گفت: امروز ما در نیروی هوایی الهی باید همچون گذشته پیشگام و جزو اولین‌ها در حوزه جهاد تبیین باشیم چرا که مخاطب اصلی این پیام کارکنان نیروی هوایی هستند. همانگونه که در قرآن کریم به آن اشاره شده است ما باید کارها و عملکردهای شایسته و شایان ذکر را تبیین کنیم و این عملکردها و دستاوردها را برای عموم به نمایش بگذاریم.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *