دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

امام جمعه آستارا از جوانان انقلابی در مناصب دولتی استفاده شود

آستارا – ایرنا – امام جمعه شهرستان آستارا گفت: از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی بر اساس شایسته سالاری در مناصب دولتی استفاده شود و فعالیت در ستادهای انتخاباتی نباید ملاک انتصاب ها باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه در مصلی افزود: برخی افراد با ایجاد فضای روانی در شهرستان آستارا خودشان را به عنوان مسئولان آینده معرفی می کنند، در صورتی که شرط لازم برای سپردن مسئولیت ها باید شایستگی های فردی و مدیریتی باشد.


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره ماهیت آمریکا، اضافه کرد: آمریکا یک رژیم مافیایی است و در تمامی عرصه های سیاسی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی شبکه مافیایی پنهانی ایجاد کرده و سعی می کند براساس نقشه های پنهانی با دیگر مستکبران دنیا را اداره کند و کشورهای مظلوم دنیا و امروز هم کشور اوکراین قربانی سیاست های مافیایی آمریکا شده اند.


وی با اشاره به آغاز پذیرش طلبه در حوزه های علمیه کشور بیان کرد: علمای دین در دوران غیبت راه نبوت و امامت را در هدایت جامعه بشری ادامه می دهند و این سعادت بزرگی است و از خانواده های متدین و مذهبی ها خواستاریم فرزندان خود را جهت تحصیل علوم دینی به حوزه های علمیه بفرستند.


خطیب جمعه آستارا از اقدام جهادی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آستارا در اصلاح شبکه آبرسانی قبل از تعطیلات نوروز قدردانی کرد و گفت: همانطور که وعده داده بودم مدیران موفق در تریبون نماز جمعه تشویق خواهند شد تا به عنوان الگوی شایسته به دیگر مدیران معرفی شوند.


شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *