دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چگونه رئیسی رییس ایران خودرو را در بازدید از کارخانه جا گذاشت

تهران – ایرنا – آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور امروز در بازدیدی از پیش اعلام نشده از شرکت ایران خودرو بازدید کرد و در جریان این بازدید دستوراتی را برای اصلاح وضعیت خودرو سازی در کشور صادر کرد.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه دولت ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز در بازدیدی از پیش اعلام نشده از شرکت ایران خودرو بازدید کرد و در جریان این بازدید دستوراتی را برای اصلاح وضعیت خودرو سازی در کشور صادر کرد.


این بازدید از پیش اعلام نشده در شرایطی انجام شد که وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل ایران خودرو طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود امروز عازم ارمنستان بوده‌اند.


بنا بر اطلاع خبرنگار ایرنا، شب گذشته در تماسی از جانب دفتر رییس جمهوری با وزیر صنعت، معدن و تجارت فاطمی امین برای جلسه‌ای فراخوانده شده و از وی خواسته شده است که سفر خود را به تاخیر بیندازد.


بر همین اساس وزیر صنعت، معدن و تجارت سفر خود را به تاخیر انداخته و مدیر عامل ایران خودرو به تنهایی عازم ارمنستان شده و در بازدید امروز قائم مقام شرکت در بازدید رییس جمهور حاضر شده است.


گفته می‌شود این اقدام رییس جمهور برای جلوگیری از هرگونه تغییر در روند کاری شرکت به دلیل بازدید مقام ارشد صورت گرفت تا آیت الله رئیسی در جریان روند واقعی و جاری ایران خودرو قرار بگیرد و به صورت حقیقی یک بازدید از پیش اعلام نشده از وضعیت صنعت خودروسازی توسط بالاترین مقام اجرایی کشور انجام شود.


نکته حائز اهمیت آنجاست که وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از این بازدید مستقیم به فرودگاه رفته و عازم ارمنستان شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *