دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مجیدی مرادمند و یزدانی را فعلا در اختیار نداریم باید تمرکزمان

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را فعلا در اختیار نداریم اما موضوع خدمت سربازی آنها باید از طریق باشگاه پیگیری شود.


به گزارش ایرنا، «فرهاد مجیدی» امروز(سه‌شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران اظهار داشت: فجر می‌تواند رتبه بسیار بهتری در جدول داشته باشد. این مساله را به خوبی می‌دانیم که تمامی دیدارهای باقیمانده از حساسیت بالایی برخوردار است.


وی افزود: مساله مهم این است که بازیکنان استقلال با تمرکز در میدان حاضر شده و سه امتیاز بازی را کسب کنند. عملکرد فجر را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که تیم خوبی است.


مجیدی ادمه داد: سیاوش یزدانی و مردامند را فعلا در اختیار نداریم و وریا غفوری را به دلیل مسائل انضباطی در ترکیب تیم نخواهیم داشت. همچنین محمد دانشگر به علت مصدومیت جزئی ممکن است به میدان نرود و ابوالفضل جلالی به علت سرماخوردگی از غایبان تیم خواهد بود.


سرمربی استقلال در خصوص مجوز بازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که مشمول خدمت سربازی هستند، توضیح داد: این موارد باید از طریق سایت باشگاه پیگیری شود.


وی در مورد عملکرد بازیکن ازبکستانی تیمش گفت: درباره مسائل فنی خیلی توضیح نمی‌دهم اما آمانوف کمک‌های زیادی به تیم خواهد کرد و امیدوارم این بازیکن بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.


تیم فوتبال استقلال که هم اکنون با ۴۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است از ساعت ۱۹ فردا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف فجرسپاسی می‌رود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *