دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حسینی صحبت از آسیا برای پیکان یک تله است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: صحبت از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای تیم ما یک تَلِه است. بازیکنان جوانی داریم که از فوتبال لذت می‌برند و نباید با این حرف‌ها موجب استرس آنان شویم.


به گزارش ایرنا، «سیدمجتبی حسینی» امروز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور، اظهار داشت: پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن و برتر برابر این تیم، ریکاوری خوبی داشتیم و آماده تقابل با تراکتور هستیم. هرچند جایگاه تراکتور در جدول خوب نیست اما به بازیکنانم گفتم نباید فریب این جایگاه را بخوریم.


وی افزود: باید بدانیم با تیمی بازی داریم که می‌تواند خودش را از این وضعیت نجات دهد و باید با تمام تمرکز مقابل آنها صف‌آرایی کنیم.


سرمربی تیم فوتبال پیکان در  خصوص اینکه تیمش است تاکنون خارج از خانه شکست نخورده و در دیدارهای خانگی هم برنده نبوده است، گفت: دلایل متعددی وجود دارد که اکنون جای صحبت کردن در این باره نیست. باید در دیدارهای خانگی بهتر نتیجه بگیریم. امیدوارم بچه‌ها تجربه لازم را کسب کرده باشند و اشتباهات بازی‌های خانگی قبلی را تکرار نکنند.


حسینی درباره تغییر داور دیدار با تراکتور، اظهار داشت: نمی‌دانم دلیل آن چیست، اما امیدوارم داوری که انتخاب شده، بتواند روز خوبی داشته باشد و با کمترین اشتباه این دیدار را قضاوت کند.


وی در مورد بحث بازیکنان سرباز که امروز به معضل تبدیل شده است، اظهار داشت: این مسئله فقط برای فوتبال ایران است و باید ببینیم در فوتبال دنیا چطور عمل می‌شود. اگر قرار است لیگ حرفه‌ای داشته باشیم، شرایط مشخص است و فکر نمی‌کنم جایی از دنیا تیمی نظامی وجود داشته باشد. ما هم تیم‌های نظامی داریم که باید راهکار آن مشخص شود، البته من کارشناس نیستم که در این خصوص نظر بدهم.


حسینی در مورد هدف‌گذاری تیمش در فصل جاری، گفت: فکر می‌کنم صحبت از کسب سهمیه یک تَلِه بزرگ برای تیم ما باشد. اصلاً نباید در این مورد صحبت کرد، چون تیم ما کم هزینه است و بازیکنان جوانی داریم که از فوتبال خود لذت می‌برند و نباید روی آنها فشار بیاوریم. با شرایطی که تیم‌های دیگر دارند، دلیلی ندارد که بخواهیم سهمیه بگیریم و نباید روی ما فشار بیاید.


سرمربی پیکان درباره تغییرات در فدراسیون فوتبال گفت: نظری ندارم و امیدوارم هر کسی می‌آید موفق باشد و به فوتبال خدمت کند. مردم این فوتبال را دوست دارند و امیدوارم هر کسی می‌آید خوب کار کند که این مسئله به فوتبال باشگاهی ما هم تسری پیدا کند.


تیم فوتبال پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ فردا چهارشنبه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف تراکتور خواهد رفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *