دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بررسی شرایط تیم ملی فوتسال در نشست شمسایی و ماجدی

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال و سرپرست فدراسیون فوتبال مسایل مرتبط با این تیم، کادر فنی و اردوهای پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


به گزارش ایرنا، ‌ در این دیدار وحید شمسایی و میرشاد ماجدی در نشستی مسایل مرتبط با تیم ملی فوتسال ایران، برنامه های پیش رو، موضوع قرارداد کادرفنی و … را مورد بررسی قرار دادند.


سرمربی تیم ملی فوتسال پس از این نشست گفت:‌ در این دیدار پیرامون مسایل مختلف صحبت کردیم، ‌ با همکاری که با احسان اصولی عضو هیات رییسه و سرپرست کمیته فوتسال داشتیم یک نفر دیگر به جمع کادر فنی اضافه خواهد شد که هموطن ماست. از سویی دیگر تمام بازی ها را رصد می کنیم تا کارمان با قدرت و قوت بیشتری ادامه یابد. برآیند تلاش من و همکارانم این است که تیم ملی فوتسال را برای روزهای سخت آماده کنیم.


وی ادامه داد: هدفمان این است که تغییر نسل را ایجاد کنیم که کار سختی است. تا روزی که هستیم برای موفقیت فوتسال ایران تلاش می کنیم. دستمان برای کمک گرفتن باز است و هر فردی که بتواند به ما کمک کند را با آغوش باز پذیرا هستیم.


شمسایی ادامه داد: اوضاع تیم ملی از گذشته تاکنون به گونه ای رقم خورده که شاهد موفقیت فوتسال ایران هستیم، ‌ آنهایی که در گذشته کار کرده اند تا امروز همه هدفشان سربلندی تیم ملی فوتسال بوده و ما هم می خواهیم روی همین ریل حرکت کنیم.  


سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: این سختی را به جان می خریم تا تغییر نسل رخ دهد. سال ۲۰۰۵ بازیهای آسیایی را از دست دادیم اما اکنون سوم دنیا شدیم. برای موفقیت می جنگیم و تا روزی که هستیم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، ‌ زمان می برد اما با تلاش پیش می رویم.


تهران- ایرنا- مدافع سابق پدیده و سایپا با قراردادی تا پایان فصل راهی تیم هوادار شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *