دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بهادری جهرمی دستور قاطع رییس جمهور از عوامل اصلی موفقیت نهضت

تهران – ایرنا – سخنگوی دولت، دستور قاطع رییس‌جمهور، اراده ارکان دولت و سایر بخش‌های حاکمیت، پیگیری رسانه‌ها و حمایت مردم را عوامل اصلی موفقیت نهضت آزادسازی سواحل عنوان کرد.


به گزارش ایرنا، «علی بهادری جهرمی» روز یکشنبه (دوم اسفند) در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دستور قاطع رییس‌جمهور، اراده ارکان دولت و سایر بخش‌های حاکمیت، پیگیری رسانه‌ها و حمایت مردم عوامل اصلی موفقیت نهضت آزادسازی سواحل بود.


وی خاطر نشان کرد که «این تجربه می‌تواند در اجماع‌سازی و هم‌افزایی برای حل دیگر مسائل و مقابله با سایر مظاهر قانون‌شکنی هم راه‌گشا باشد.»


در پی دستور صریح آیت‌الله رئیسی برای آزادسازی سواحل کشور ظرف مهلتی یک ماهه و تفویض این مأموریت به معاون اجرایی و بازرس ویژه رییس‌جمهور، اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و همه دستگاه‌ها برای آزادسازی سواحل از شمال کشور گرفته تا جنوب بسیج شده‌اند.


احمد وحیدی وزیر کشور در نشست مشترک با استانداران استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور، گفته بود که کار آزادسازی سواحل به نحو مناسب و مؤثری در استان‌های شمالی کشور پیش رفته است و یادآور شده بود در دو استان گیلان و مازندران آزادسازی سواحل با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی انجام شده است و کار در این خصوص با جدیت کامل ادامه دارد و در استان گلستان هم مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *