دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

وزیر ارشاد متعهد به انقلاب است حواشی در جشنواره ۱۴۰۱ تکرار نمی

تهران- ایرنا- نماینده مردم خمینی شهر در مورد حواشی جشنواره فیلم فجر گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انسان مومن و معتقد به انقلاب است و راضی به رخ دادن چنین اتفاقات ناگواری در جشنواره نیست و یقینا مانع از تکرار چنین اظهار نظرهایی در جشنواره فجر خواهد شد.


«محمد تقی نقدعلی» در گفت گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد حواشی جشنواره فیلم فجر گفت: انتظار از دولت ارزشی و وزرات فرهنگ و ارشاد این است که از تکرار رویه‌های غلط و هنجار شکن در جشنواره فیلم فجر جلوگیری کرده تا برنامه‌های  فرهنگی و هنری در تراز انقلاب اسلامی در این جشنواره ارائه شود.


نماینده مردم خمینی شهر تصریح کرد: ایمان داریم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انسان مومن و معتقد به انقلاب است و راضی به رخ دادن چنین اتفاقات ناگواری در جشنواره نیست و یقینا مانع از تکرار چنین اظهار نظرهایی در جشنواره فجر خواهد شد.


عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: مطالب ارائه شده در این جشنواره  صرفا نظر شخصی فرد بوده است و مرتبط با دیدگاه و فضای فکری جشنواره فجر نیست .


نقدعلی با تقدیر از فیلم «موقعیت مهدی» که بهترین فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر شد گفت: این فیلم غیرت، شجاعت ،ایثار و مردانگی مردان این مملکت را به تصویر کشید و مسلما ارائه چنین فیلم‌هایی نباید تحت الشعاع حواشی قرار گیرد و از نظرها مخفی بماند.


عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: آثار فاخر ارائه شده در حوزه فیلم جشنواره فجر هویت ایثار  و بزرگی  مردان این مرزو بوم را  نمایش داد . 


وی افزود: باید از کسانی که با چارچوب‌های اخلاق مدارانه و غیرت ایرانی- اسلامی در حوزه  هنری  فعال هستند، حمایت کنیم، علاوه بر این هنرمندانی که در این عرصه غفلت می ورزند هم  به نوعی توجیه شوند تا در مسیر درست فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی حرکت کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *