دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تارتار می خواهیم استقلال را در تهران ببریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: استقلال در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده و ما مصمم هستیم تا در بازی با این تیم در تهران، به پیروزی و سه امتیاز کامل دست پیدا کنیم.


به گزارش ایرنا، «مهدی تارتار» سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی استقلال ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: ما تیم منظم و خوبی هستیم و می‌توانیم در بازی با استقلال این تیم که این فصل نتایج خوبی گرفته‌است را به دردسر بیاندازیم.


وی افزود: جذب بازیکن در نیم فصل خیلی سخت است چرا که تیم‌ها نفرات خوب خود را از دست نمی‌دهند اما با تمام این تفاسیر نفراتی را جذب کردیم که با تفکرات ما آشنایی دارند.


تارتار اضافه کرد: من در باشگاه ذوب‌آهن تحت فشار نیستم چرا که باشگاه نهایت کمک و هم‌فکری را با من داشته است. ما نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشتیم و شرایط ما در نیم‌فصل بهتر می شود.


وی تاکید کرد: برخی از بازیکنان دوست دارند بیشتر در تیم خود بازی کنند و برای همین جدا می‌شوند، ما نیز بازیکنانی را می‌خواهیم که دلشان با تیم باشد.


سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفـت: ما دوست داشتیم بازی‌های ما مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس دو ساعت عقب بیافتد ولی این اتفاق رخ نداد و مشکلی از این بابت نیست.


تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان فردا (یکشنبه) در هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف استقلال خواهد رفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *