دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نمایش شجاعانه الهلال مقابل قهرمان اروپا چلسی به سختی فینالیست

تهران- ایرنا- نماینده قاره کهن در بازی نیمه نهایی جام باشگاه های جهان در جدال با تیم پرستاره چلسی علی رغم نمایش شجاعانه اش با یک گل شکست خورد تا شیرهای لندن برای کسب عنوان قهرمانی در بازی فینال به مصاف پالمیراس برزیل بروند.


به گزارش ایرنا، مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی باشگاه ها امشب(چهارشنبه) با دیدار ۲ تیم الهلال عربستان و چلسی انگلیس به پایان رسید. دیداری که از ساعت ۲۰ به وقت تهران آغاز شد و در نهایت منجر به برتری یک بر صفر نماینده قاره اروپا شد.


الهلال که با شکست ۶ بر یک الجزیره امارات به این مرحله رسیده بود نمایش سزاوارانه ای را مقابل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و ستاره هایش داشت. تک گل شیرهای زردپوش در این میدان به وسیله روملو لوکاکو در دقیقه ۳۲ زده شد. گلی که روی اشتباه یاسر الشهرانی در دفع توپ رقم خورد.


در نیمه دوم شاگردان لئوناردو ژاردیم تلاش فراوانی برای جبران گل خورده انجام داد اما به هدف خود نرسید. با این وجود آنها نماینده شایسته ای برای قاره کهن بودند. چلسی نیز با این پیروزی به دومین فینال خود در جام باشگاه های جهان رسید و باید در دیدار پایانی به مصاف تیم پالمیراس برزیل برود. تیمی که در دور نیمه نهایی با ۲ گل الاهلی مصر را شکست داد.


تیمهای الهلال و الاهلی نیز در جدالی تمام عربی برگزار کننده دیدار رده بندی خواهند بود.


میزبان این دوره از مسابقات کشور امارات است. الجزیره امروز در بازی پنجم-ششمی با نتیجه سه بر یک به مونتری مکزیک باخت. نماینده تاهیتی نیز در این دوره آخر شد.


نمایش شجاعانه الهلال مقابل قهرمان اروپا؛ چلسی به سختی فینالیست شد



تهران – ایرنا – نماینده بزریل به دیدار پایانی رقابت های فوتبال جام باشگاه‌های جهان راه یافت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *