دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مجیدی به بازیکنانم افتخار می کنم مشکلات استقلال درون خانوادگی

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من مربی خوشبختی هستم که بازیکنان به این خوبی را در اختیار دارم. مشکلات استقلال درون خانوادگی است و تاکید می‌کنم برای حفظ روند خوبمان باید این مشکلات را حل کنیم.


به گزارش ایرنا، «فرهاد مجیدی» در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور که با پیروزی یک بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: بازی جان‌داری را دو تیم در  به نمایش گذاشتند؛ مسابقه‌ای جذاب و دیدنی.


وی افزود: با وجود همه مشکلات، بازیکنان تیم من با تمام وجود و توان خود در این مسابقه به میدان رفتند که جا دارد به آنها خسته نباشید جانانه‌ای بگویم. به تمام آنها افتخار می‌کنم.


سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال دو هفته تمرین نکرده بود و شرایط بدنی بازیکنان ایده‌آل نبود. این در فوتبال طبیعی است.


مجیدی اضافه کرد: مشکلاتی داریم که نمی‌خواهم اینجا آن را مطرح کنم. اگر می‌خواهیم این روند را ادامه بدهیم باید مشکلات خود را حل کنیم، با درایتی که از سردار آجورلو سراغ دارم امیدوارم این مشکلات حل شود.


وی تاکید کرد: صالح حردانی کارت بازی‌اش صادر نشد و نتوانستیم از او استفاده کنیم. دلیلش را نمی‌دانم اما این اتفاق رخ نداد.


سرمربی استقلال افزود: پیکان یک تیم دفاعی است و بسته بازی می‌کند. هر چهار روز یک‌بار بازی می‌کنیم، ریکاوری انجام می‌دهیم و این موضوع روند تیم را کُند می‌کند و به خوبی به این نکته واقف بودم و از بیشتر نفراتم استفاده کردم.


مجیدی ادامه داد: اگر حرفی نمی‌زنیم بدین معنا نیست که مشکل نداریم. من مربی خوشبختی هستم که بازیکنان به این خوبی را در اختیار دارم، اگر به شرایط تیم استقلال از پارسال تا امروز نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که روند خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان خوب من و مدیریت سردار آجورلو باعث شد تا این روند را داشته باشیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *