دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کولیوند استخدام نجاتگران هلال احمر در اولویت است

تهران – ایرنا – رییس جمعیت هلال احمر در دیدار با زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام نجاتگران هلال احمر، اولویت جمعیت است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند گفت: انتظار ما، همکاری مجلس برای حمایت از استخدام نجاتگران هلال احمر است. این نجاتگران با حضور در پایگاه‌های امداد و نجات و در سخت‌ترین شرایط در حوادث مختلف به مردم سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنند در حالی‌که مبلغ اندکی حق الزحمه می‌گیرند و بیمه نیستند.


وی تاکید کرد: تعیین تکلیف وضعیت استخدام نجاتگران اولویت کاری ما در جمعیت هلال احمر است و این موضوع را با همه نمایندگان مجلس که دیدار داشته‌ام، در میان گذاشتم و در این مسیر انتظار همراهی و حمایت شما و همکارانتان را دارم.


همچنین دبیرکل جمعیت هلال احمر در دیداری جداگانه، هشتمین روز ایام الله دهه فجر را به زهره الهیان تبریک گفت و یادآوری کرد: امروز هشتمین روز از دهه مبارک فجر به عنوان «انقلاب اسلامی، تکریم بانوان و تحکیم بنیان خانواده» نام‌گذاری شده و این روز را به شما و دیگر بانوان، به ویژه امدادگران و نجاتگران زن جمعیت هلال احمر تبریک عرض می‌کنم.


یعقوب سلیمانی در این دیدار تاکید کرد: مودت، همدلی و وحدت لازمه تعالی در جمعیت هلال احمر است و این تعالی که هر روز در حال فزونی است؛ سرمایه اجتماعی بزرگی برای ایران ساخته است.


زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه این دیدار از موزه جمعیت هلال‌احمر بازدید کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *