دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دریادار سیاری رشد هر سازمانی وابسته به نیروی انسانی کارآمد است



تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی دولت روحانی در دستور کار مجلس


تهران- ایرنا-گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص…


  • نتیجه برنامه‌های اقتصادی دولت به‌زودی بر سفره مردم نمایان می‌شود

    تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش، نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه هر سازمانی عنوان کرد و گفت: هر سازمانی که نیروی انسانی کارآمد و خوبی داشته باشد قطعا رشد و بالندگی پیدا می‌کند و هر سازمانی هم که نیروی انسانی آن کارآمد نباشد بدون شک نزول پیدا خواهد کرد


    به گزارش روز شنبه ایرنا، دریادار حبیب‌الله سیاری در کارگاه آموزش گزینش‌گران، مصاحبه‌گران و محققان ارتش ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، گفت: اگر به بیانیه گام دوم انقلاب که به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است بیشتر دقت کنیم می‌بینیم که محور کار، جوانانی هستند که الان در کشور حضور دارند و مشغول کار هستند و بخشی از این جوانان که قرار است آینده این کشور را بسازند، اکنون در ارتش فعالیت می‌کنند.


    جوانان امروز باید گام دوم انقلاب را مثل گام اول به نتیجه برسانند


    معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: جوانان بیشتر از هر کسی در حرکت در جهت بیانیه گام دوم انقلاب تاثیرگذار هستند. این جوانان امروز هستند که باید گام دوم انقلاب را مثل گام اول به نتیجه برسانند.


    سیاری تصریح کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمانی است. هر سازمانی که نیروی انسانی کارآمد و خوبی داشته باشد قطعا رشد و بالندگی پیدا می‌کند و هر سازمانی هم که نیروی انسانی آن کارآمد نباشد بدون شک نزول پیدا خواهد کرد. ارتش هم از این قاعده مستثنی نیست.


    وی خاطرنشان کرد: در گزینش باید دنبال جذب کسانی باشیم که به رشد سازمان کمک کنند و باید در این خصوص دقت ۱۰۰ درصدی صورت بگیرد.


    معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) در یکی از دیدارها که در آن زمان من فرمانده نیروی دریایی ارتش بودم، جمله‌ای در این خصوص به من گفتند و فرمودند: «نیروی دریایی ارتش تجهیزات‌محور است و تجهیزات خیلی خوب است اما این نیروی انسانی است که می‌تواند بیشترین اثر را در یک مجموعه بگذارد. نیروی انسانی اگر خوب نباشد همان تجهیزاتی که وجود دارد را خراب می‌کند ولی اگر نیروی انسانی خوب باشد تجهیزاتی هم که نداریم برای‌ ما می‌سازد».


    سیاری تاکید کرد: چهار کلیدواژه در بحث گزینش وجود دارد که خیلی مهم است؛ شایسته‌گزینی، شایسته‌پروری، شایسته گماری و شایسته سالاری این چهار کلیدواژه هستند که به ترتیب باید انجام شود و اگر هر کدام نباشد نیروی انسانی خوب در سازمان ورود پیدا نمی‌کند.


    وی ادامه داد: شایسته سالاری ریشه‌ای دارد و ریشه‌های آن همین مواردی است که به آن اشاره کردم. اگر سازمانی مثل ارتش ادعا می‌کند که شایسته‌سالاری مدنظرش است، ریشه در شایسته‌گزینی در گام اول دارد.


  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *