دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ دیوار ساختمان بوده که به دلیل طراحی و ساخت آن مشابه به شاخ های حیوان گوزن به این نام شهرت یافته است حفاظ شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا برعکس سیم خاردار یا حفاظ های نیزه ای ظاهر آن زیبایی خاصی به ساختمان می بخشد و قیمت تمام شده آن به عنوان یکی از راهکار های افزایش امنیت ملک بسیار مناسب است .

حفاظ شاخ گوزنی امروزه از محبوبت و استقبال عموم بالایی در بین سایر حفاظ ها برخوردار است. به همین دلیل سعی کردیم به طور کامل مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به طور کلی به مزیت استفاده از این نوع حفاظ اشاره شده است. به نابه دلایل مختلف بسیاری از ساختمانها نیاز به حفاظ هستند میتوان انواع مختلفی از حفاظ ها را مشاهده کرد که هرکدام از آنها مزیت و معایب خاصی دارد. این نوع نرده ها به عنوان یک ایده ی جالب برای حفاظت از ساختمانها در نظر گرفته شد و در همان سال های اولیه نیز توجه کافی را به سمت خود جلب کرد. امروزه میتوان در بسیاری از ویلاها و البته ساختمان ها حضور پررنگ آنها را مشاهده کرد.

حفاظ شاخ گوزنی، بسیار مقاوم است که وجود آنها سبب میشود ایمنی کاملی برای ساختمان ها فراهم شود. تولید و نصب اینگونه حفاظ ها آسان است و هزینه ی نصب و اجرای آن نیز سخت نمیباشد به همین دلیل با داشتن ویژگی های منحصر به فرد دیگر همواره مورد انتخاب خریدار قرار میگیرد. با شناخت بیشتر شما نیز از آنها به عنوان محافظ مقاوم در منزل یا ویلای خود استفاده کنید.

حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ های بسیار ایمن محسوب میشود. حفاظ شاخ گوزنی دوام و ماندگاری بالایی دارد و با امنیت بالایی که دارد میتواند از جان و مال خانوده دفاع کند و از آن محافظت نماید. ممکن است شما تصمیم گرفته باشید حفاظ شاخ گوزنی برای محل زندگی یا ویلای خود نصب نمایید شما به علت شرایط اقتصادی به دنبال ارزان ترین حفاظ شاخ گوزنی باشید ولی این ارزان بودن ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. از ابزار خوب و مقاوم در محصول استفاده نکند ، محصولات از ضخامت مناسبی برخوردار نباشند ، نوع جوش بی کیفیت باشد ، دانش و تجربه لازم برای تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی نداشته باشد. امنیت یک امر بسیار مهم می باشد و حفاظ یک شی ماندگار و بادوام است و کالایی نیست که شما هر روزه آن را بتوانید خریداری کنید. این امر خطیر و مهم را به یک فرد خبره که دانش لازم را هم دارد بسپارید.

این مدل حفاظ علاوه بر این که از لحاظ امنیت در درجه بالایی قرار دارد برای جلوگیری از خطرات میباشد از نظر استحکام هم بسیار کاربردی است. این حفاظ که حتی در ساختمان های مسکونی هم مورد استفاده قرار می گیرند ساختاری ساده ولی کاربردی و کامل دارند. این حفاظ ها را میلگرد های بدون آج میسازند به این دلیل که میلگرد های آج دار هنگام فرم دهی و خمش دچار ترک های ریز میشوند و همچنین جوش پذیری خوبی دارند. میلگرد های بدون آج مقاومت بهتری در مقابل خمش و عملیات جوشکاری را دارند و در نتیجه حفاظ های تولید شده با میلگرد های بدون آج از کیفیت بالاتری نیز برخوردارند.

در ساخت این نوع از حفاظ از میلگردهای سایز 8 و فولاد مقاوم استفاده میشود و نکته قابل توجه این است که حفاظ شاخ گوزنی با جوش برق جوشکاری میشود و امکان هر گونه شکستگی یا جدا شدن را به صفر میرساند. ارتفاع حفاظ معمولا بین 70 تا 150 سانتی متر است ولی با توجه به شرایط و ساختمان مورد استفاده میتوان ارتفاع آن را افزایش داد.

یکی از مزایای نصب این حفاظ قابلیت نصب آن برروی سنگ، بتن یا فلز است شما با انتخاب این نوع حفاظ هیچگونه محدودیتی برای فضای نصب ندارید. طراحی و ساختار این حفاظ به گونه ای است که سارقین هر چقدر هم حرفه ای باشند نمیتوانند از نوک های تیز و برنده میلگرد های آن عبور کنند.

تمام حفاظ ها یک واحد و یا یک پارامتری به نام تراکم دارند و منظور از تراکم همان تعداد شاخه هایی است که در هر پلان دو متری به روی صورت زنجیر وار جوش داده میشود با شاخه تیز که این شاخه ها مانع ورود سارقان به داخل میشود.

حفاظ شاخ گوزنی به نسبت مدل های قدیمی حفاظ قیمت پایین تری دارد اما به این دلیل که تراکم بالایی دارد امکان عبور سارقان را غیر ممکن میسازد. به دلیل امنیت بالایی که این محصول ایجاد میکند ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دارای استحکام بالا است پس خراب نمیشود و برای سال زیادی مورد استفاده است.

ارتفاع های حفاظ شاخ گوزنی
ارتفاع ۷۰
ارتفاع ۹۰
ارتفاع ۱متر
ارتفاع ۱/۲۰
ارتفاع ۱/۵۰

تراکم حفاظ شاخ گوزنی
۸ ردیف – ۱۰ ردیف – ۱۲ ردیف

نمونه کارها : https://hefazpardis.ir
تلفن تماس: 09194915895

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *