دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

/۱۰ نکته طلایی درباره پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی

شرکت سامسونگ بامداد امروز طی مراسمی در شهر نیویورک از جدیدترین پرچمدار خود در تلفن‌های هوشمند رونمایی کرد.


گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس جدیدترین سری تلفن‌های هوشمند این غول صنعت موبایل است که قرار است در آینده نزدیک وارد بازار شود. 
درباره سری جدید گلکسی نوت افشاگری‌های زیادی انجام شده بود و بخش زیادی از آنچه امروز رونمایی شده، پیش از این در رسانه‌ها منتشر شد، اما سامسونگ در مراسم امروز با دست پری از امکانات آمده بود. گلکسی نوت ۱۰ امکانات فوق‌العاده ای دارد که می‌تواند بازار تلفن‌های هوشمند را تکان دهد و کاربران گوشی‌های سامسونگ را راضی نگه دارد. 




در این گزارش به ویژگی مهم و نکات مربوط به گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس می‌پردازیم که در ادامه می‌خوانید:



۱. شرکت سامسونگ در سال‌های اخیر عموما یک نسخه از سری گلکسی نوت معرفی می‌کرد اما در معرفی اخیر دو نسخه با نام‌های گلکسی نوت ۱۰ وگلکسی نوت ۱۰ پلاس روانه‌ی بازار می‌کند.


۲. یکی از اصلی‌ترین نقاط تمایز گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس اندازه نمایشگر آن است، این دو تلفن هوشمند جدید سامسونگ از نمایشگرهای ۶.۳ و ۶.۸ موسوم به Cinematic Infinity با وضوح +FHD یا ۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و +QHD یا ۳۰۴۰ × ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برند. هر دو نمایشگر با محتوای +HDR۱۰ سازگاری دارند و با توجه به فناوری Dynamic Tone Mapping تصاویر را روشن‌تر از نسخه‌های قبلی به نمایش در می‌آورد. 

۳. جنس به کار رفته در طراحی گلکسی نوت ۱۰ ترکیبی از شیشه و آلمینیوم است. همچنین اس پن این گوشی دارای قابلیت‌های زیادی شده که از جمله آن می‌توان به تبدیل کردن دست‌نوشته‌ها به متن اشاره کرد. 

۴. یکی از نقاط تفاوت نوت ۱۰ با سایر مدل‌ها، طراحی دوربین در جلوی گوشی برای سلفی گرفتن است. این دوربین ۱۰ مگاپیکسل و دارای قابلیت فوکوس خودکار است.



۵. گلکسی نوت ۱۰ از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی و تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی است.

۶. یکی از قابلیت‌های مهم و البته تاثیرگذار در بازار که در سری گلکسی نوت ۱۰ وجود دارد، امکانات فوق‌العاده‌ای برای فیلم‌برداری است. گلکسی نوت ۱۰ علاوه بر عکس‌ها، قابلیت تار کردن پس‌زمینه در ویدیوها نیز دارد. همچنین لرزش‌های حین فیلم‌برداری در این دوربین کنترل می‌شود و این تلفن هوشمند با قابلیتی به اسم Zoom-in Mic صدای ویدئو را بر سوژه اصلی متمرکز می کند و نویزهای محیط را می‌گیرد.


۷. باتری‌های گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس نیز یکی از قابلیت‌های اصلی این تلفن هوشمند محسوب می‌شود. در گلکسی نوت ۱۰ باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت جایگذاری شده که در نوت پلاس ۱۰ ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. 


۸. حسگرهای سری گلکسی نوت ۱۰ شامل حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما و  فشارسنج است.  


۹. رنگ‌هایی که شرکت سامسونگ برای پرچم‌دار جدید خود در نظر گرفته است شامل : سفید، مشکی، رنگ گرادیانی شامل سبز، آبی و بنفش است. 


۱۰. حدود قیمتی که در بازار عرضه می‌شود برای گلکسی نوت ۱۰ حدود ۹۵۰ یورو و گلکسی نوت ۱۰ پلاس حدود ۱۰۵۰ یورو است. 







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *