ببینید| رد قاطع درخواست افزایش ۷۵ درصدی قیمت اینترنت؛ رگولاتوری: تا کیفیت بالا نرود، قیمت را افزایش نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید فتاحی، معاون وزیر ارتباطات دلیل اصلی عدم پذیرش این افزایش تعرفه را دو موضوع کلیدی اعلام کرد:

کیفیت نامناسب خدمات: «وقتی کیفیت خدمات رضایت‌بخش نیست و افکار عمومی از سرویس ارائه شده راضی نیستند، افزایش تعرفه دشوار خواهد بود.»

توجه به معیشت مردم: دسترسی به شبکه دیگر یک کالای لوکس نیست، بلکه یک نیاز اصلی است و نباید فشار اقتصادی به مردم وارد شود.

این مقام مسئول افزود که اپراتورها دلیل درخواست افزایش قیمت را رشد هزینه‌های ارزی (بیش از ۶۵ درصد) و هزینه‌های نیروی انسانی می‌دانند؛ اما تا زمانی که کیفیت خدمات بهبود نیابد و موضوع اقتصادی مردم در نظر گرفته شود، این سازمان اجازه افزایش قیمت را نخواهد داد.

متن کامل این گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

۲۲۷۲۲۷

کد خبر 2138576

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *